Utvalgte prosjekter
Her finner dere utvalgte prosjekter vi har gjennomført den siste tiden.
På jakt etter noe annet? Fortvil ikke, ta kontakt med oss for andre referanser.
-
Intersport kjededager
I anledning Intersport sine kjededager på X Meeting Point bistod Event Partner med en stor bredde tjenester til strålende tilbakemeldinger.
Det var en innholdsrik dag og kveld med fag, aktiviteter og festmiddag med awards og underholdning.
Vår leveranse bestod bl.a. av teknisk løsning til fagdag, Intersport lekene og Intersport awards, prosjektledelse, produsent, aktiviteter med brandet trailer og alt tilhørende utstyr og speakertjenester, samt skjerminnhold og underholdning.
-
Lyddager
Siden 2013 har vårt vi stolt arrangert Lyddager (tidl. Radiodager), et betydningsfullt arrangement for den norske radiobransjen. Lyddager er en årlig begivenhet som samler mellom 300 og 400 radiomedarbeidere og -entusiaster for en inspirerende og læringsrik opplevelse.
Arrangementet består av en todagers fagkonferanse, inkludert plenumsforedrag og workshops ledet av norske, nordiske og internasjonale eksperter.
Høydepunktet er Prix Radio, radiobransjens egen prisutdeling, som anerkjenner fremragende prestasjoner i ti ulike kategorier. Etter prisutdelingen arrangeres en fest som gir deltakerne mulighet til å knytte kontakter og feire bransjens beste.
Lyddager har blitt en fast tradisjon hver september/oktober og er en viktig møteplass for bransjefolk som ønsker å holde seg oppdatert på utviklingen innen radio.
-
Privatmegleren Akademiet Stavern
Vi er stolte av å gjennomføre regelmessige samlinger med Akademiet til Privatmegleren.
Denne sommeren gikk turen til Stavern for to aktive dager med fag, aktiviteter og hygge.
-
Circle K Sommerturné
Circle K Sommerturné var på veien i hele juli 2024.
30 destinasjoner fikk besøk av roadshowet som bestod av iskremtruck, ladeverter og ikke minst god hjelp fra Ford med trekkbil og varebil, samt utstilling av pickup`n Ford F-150 Lightning og familiebilen, Ford Explorer.
-
Varmefag 25 år
Jubileumstur til Geiranger
I anledning Varmefag sitt 25 års jubileum tok vi med over 100 deltakere til nydelige Geiranger.
Lokasjonen viste seg fra sin beste side og gjestene kunne nyte tre dager med et mangfold av opplevelser.
Event Partner stod for prosjektledelse fra A til Å, med påmelding, reise, logistikk, underholdning, samt mat og drikke.
-
Nordic Semiconductor i Madrid
400 medarbeidere fra hele verden
Nordic Semiconductor har medarbeidere over hele verden. Vi koordinerte all logistikk med reise og deltagelse for alle ansatte. Transport, overnatting, mat og drikke, konferanse og faglig innhold.
-
P4 Sommerturné
Land og strand rundt med en av de sterkeste merkevarene i Norge
Vi er svært ydmyke over å få være på lag med en av de sterkeste merkevarene i Norge, nemlig P4 og deres Sommerturné. Fra 1996 har vi 3 uker i juli turnert rundt om i vårt langstrakte land og besøkt 17-18 byer hvert år.
I hver by har vi rigget oss klare til å holde radiosending for å gjenspeile livet i byen vi besøker. I tillegg til radiosending har det vært aktiviteter, samplinger og utdeling og utlodding av flotte premier fra noen av turneens samarbeidspartnere.
-
Rosa Sløyfe informasjonsturné
Den mest betydningsfulle turnéen i året!
Målet med Rosa sløyfe aksjonen er å vise solidaritet med brystkreftrammede, spre informasjon og øke kunnskapen om brystkreft, i tillegg til å støtte livsviktig forskning på brystkreft. Rosa Sløyfe Aksjonen er et samarbeid mellom Brystkreftforeningen og Kreftforeningen.
Siden 2008 har vi jobbet med rosa sløyfe-aksjonen ved å få de ut på veien. Totalt har aksjonen bidratt med over 370 millioner kroner til brystkreftsaken, og vi er svært stolte over å ha fått bidra til dette på vår måte de siste 14 årene.
-
Vinterlyd
P4 + Kreftforeningen = Vinterlyd!
Vinterlyd var en del av Kreftforeningen sin kampanje «Krafttak mot kreft» som er en landsomfattende innsamlingsaksjon. Vinterlyd besøkte noen av landets største byer og vintersportssteder.
På hvert arrangement har det vært 10.000 – 25.000 publikummere som har gjort at vi har kunnet hjelpe P4 og Kreftforeningen med å spre budskapet om verdien av kreftforskning.
Bildegalleri