ROADSHOW MED

4-T Tour Intersport

For Intersport utviklet vi et opplæringsevent for å booste kompetanse og samhold!

4T-Tour er et roadshow rettet mot ansatte i Intersport. Utgangspunktet er at medarbeiderne er nøkkelen i dagens faghandel, og at disse må trenes i produktene, både digitalt og fysisk.

Hvem er Intersport?

Intersport har over 5500 butikker i 44 land og er med det verdens største butikkjede for sportsutstyr.

Fysisk og digital trening er en uslåelig kombinasjon

Å ha fokus på både fysisk og digital trening mener vi er en uslåelig kombinasjon fordi man bygger merkevaren, man bygger kompetanse, man øker synligheten fra hovedkontoret og ikke minst bygger man intern stolthet. 

Face-to-face trening har vært savnet blant de ansatte, samtidig som vi har forsterket dette med at de ansatte har gjennomført digital opplæring før og etter arrangementet. Dette betyr at de ansatte vier oppmerksomhet til dette over flere uker/flere faser, som igjen skaper en langt større impact enn å bare gjøre det ene eller det andre.

Opplæringsplattform

Det digitale konseptet er bygget på opplæringsplattformen til bedriften, som igjen betyr at den digitale delen kan brukes av alle. Dette kan igjen gjøre at man kan koble dette opp mot kampanjer, salg, insentiver, sesongskifter og nye konsepter. 

Noe av konseptet går ut på at man også aktiviserer leverandører til å komme å ha “opplæring” i sine produkter, på den måten vil også de ansatte ha mulighet til å stille spørsmål direkte til leverandørene og dermed også få mer utbytte av eventet. 

Dette er en ny, bærekraftig, fremtidsrettet og effektiv måte å drive opplæring i form av tid og kostnad!

Fra Trondheim i nord til Kristiansand i sør

Etter ønske fra Intersport gikk dette arrangementet fra Trondheim i nord til Kristiansand i sør. Arrangementet gikk over 14 gjennomføringsdager, det var lagt inn 6 reisedager og det ble avholdt totalt 28 arrangementer.

Kvalitetssikring av opplæring

Bedriften bestemmer selv hvilke leverandører som skal delta og om det er noe annet faglig innhold som bør med. Ikke minst gir det dere mulighet til å kvalitetssikre og sørge for at alle får samme informasjon til samme tid.

«4T Tour er en unik arena for kompetanseutvikling og kulturbygging for våre ansatte. Vi har fått fantastiske tilbakemeldinger fra både deltakerne og leverandørene som har vært med på touren.»

Anders Corwin Bistøl,
kjedeleder Intersport

Valgfrie aktiviteter

Et slikt arrangement kan gjerne bestå av både opplæring og teambuilding. Vi hjelper deg med å planlegge slik at du får med alle elementer, i tillegg kommer vi med anbefalinger for å knytte det hele sammen.

Ønsker du å gjøre opplæring på en effektiv og motiverende måte?